• Mágneses játék - checkers és 3x3-as amőba utazó tokkal
  • Mágneses játék - checkers és 3x3-as amőba utazó tokkal
  • Mágneses játék - checkers és 3x3-as amőba utazó tokkal

Újszerű állapotú, mágneses sakkjáték és tic-tac-toe társasjáték utazó tokkal eladó.

Ez a mágneses játék tartalmaz egy sakktáblát hozzá tartozó mágneses korongokkal, valamint egy tic-tac-to (OS, vagy 3x3as amőba) játékot is. Utazáshoz is ideális, ugyanis egy szép fém tok is jár a játékhoz, amibe belefér minden alkotóelem. Szabálykönyv nem tartozik hozzá.

  • Játékosok száma: 2 fő
  • Játékidő: kb. 10-60 perc
  • Ajánlott korosztály: 8+ év


Checkers leírás:

A hagyományos dámajátékban a sakkal ellentétben a sötét kezd, a játékosok itt is felváltva lépnek. Az egyszerű dámabábu mindig csak egyet léphet előre az ellenfél felé, és csakis átlósan, azonos színű mezőre (úgy tehát, ahogy a gyalog üt a sakkban). Az f3-on álló bábu tehát az e4 és g4 mezőkre léphet.Ha azon a mezőn, ahová a bábu léphetne, az ellenfél egy bábuja áll, és azonos irányban még egy mezőt tovább haladva üres mező van, akkor ütni kell: az ellenfél bábuját átugorva a mögötte lévő üres mezőre lépünk, az ellenfél bábuját pedig levesszük. Ilyen ütéshelyzet látható a 2. ábrán. A szabályokból értelemszerűen következik, hogy nem lehet leütni egy a tábla szélén álló bábut. A dámajátékban hagyományosan ütéskényszer van, azaz ha egy játékos tud ütni, akkor kötelező ütnie. Ha több ütési lehetősége is van, szabadon dönthet, hogy melyiket választja. Ezt a szabályt azonban nem mindig alkalmazzák...


TIC-TAC-TOE leírás:

A Tic-Tac-Toe játékot két játékos (X és O) játssza egy 3x3-as táblán. Az első játékos egy X, a második pedig egy O jelet használ a lépései során. A tábla mezői a kiinduló állapotban üresek.



A játékot az X jelű játékos kezdi. A játékosok felváltva lépnek, lépéseik során a hozzájuk tartozó jelet a tábla valamelyik üres mezőjére kell helyezniük. A választható lépések száma így minden esetben véges, a tábla méretéből következően legfeljebb 9 lehetőségből lehet választani.

A tábla mindvégig látható mindkét játékos számára, így a játékkal kapcsolatos információk birtokában vannak. A lépéseket nem befolyásolja a véletlen, az csak a szereplők döntésein múlik, így a szerencsének nincs szerepe egy adott játszma alakulásában.

A játék addig tart, amíg:

1. Valamelyik játékos el nem éri azt, hogy az ő jeléből vízszintesen, függőlegesen vagy átlósan 3 db legyen egymás mellett a táblán. Ekkor az adott jel tulajdonosa nyerte meg a játszmát.

2. Vagy addig, amíg a táblán nem marad több üres mező, és így nincs lehetőség további lépésekre. Ha ebben a helyzetben egyik játékosnak sincs 3 jele egymás mellett az 1. pontban leírtak szerint, akkor a játék döntetlenül végződik.

Mivel kezdetben 9 üres mező közül lehet választani, és az üres mezők száma minden megtett lépés után 1-gyel csökken, ezért végtelen játszmák nem fordulhatnak elő.

A szabályokból következik, hogy a Tic-Tac-Toe megfelel a kétszemélyes, teljes információjú játékokkal kapcsolatban megfogalmazott kritériumoknak.

Szállítási mód /
Fizetési mód
Szállítási díj
Foxpost házhozszállítás (S)
Előre utalás
2 500 Ft
Foxpost házhozszállítás (S)
Online bankkártya / Barion
2 500 Ft
Foxpost házhozszállítás (S)
Utánvét
2 800 Ft
Foxpost házhozszállítás (M)
Előre utalás
3 300 Ft
Foxpost házhozszállítás (M)
Online bankkártya / Barion
3 300 Ft
Foxpost házhozszállítás (M)
Utánvét
3 600 Ft
Foxpost automata
Előre utalás
1 300 Ft
Foxpost automata
Online bankkártya / Barion
1 300 Ft
Foxpost automata
Utánvét
1 600 Ft
Átvételi pont (Székesfehérvár)
Előre utalás
ingyenes
Átvételi pont (Székesfehérvár)
Online bankkártya / Barion
ingyenes

Mágneses játék - checkers és 3x3-as amőba utazó tokkal

  • használt termék
  • Gyártó: Superdrug Stores Plc
  • Cikkszám: HJ-0166
  • Méret: 290x290x40mm
  • Súly: 0,41 kg

Szállítás és készlet információ

Korlátozott mennyiség! A korábban beérkező megrendelést szolgáljuk ki először!

Raktáron: 1 db
Mikor kapom meg?
  • 1 190 Ft